35 GB
Fri tale | EU 15 GB | Inkl. Podimo Podcast
60 GB
Fri tale | EU 20 GB | Inkl. Podimo Podcast
100 GB
Fri tale | EU 20 GB | Inkl. Podimo Podcast
Fri data
Fri tale | EU 30 GB | Inkl. Podimo Podcast
- Danmarks største netværk
- Rabat på streaming
- Fri tale og sms i hele Norden
- Danmarks største netværk
- Rabat på streaming
- Fri tale og sms i hele Norden
Dig&Mig Deal
Måske markedets bedste pris på 5G mobilabonnement med fri tale og fri data – inklusiv 25 EU GB, når du opretter dig sammen med en du holder af.
Forbrugsafregnet mobilabonnement
For kun 29 kr. om måneden får du 0 kr. i opkaldsafgift og fri tale til alle Call me numre. Når du ringer til andre i Danmark og udlandet, betaler du kun for det, du taler – sekundafregnet naturligvis.
World mobilabonnement
Med et World mobilabonnement kan du slippe for bekymringer om en mobilregning der løber løbsk. Vi sender dig nemlig godt afsted på ferie med hele 25 GB EU data, som du også kan bruge i både Thailand, Tyrkiet og USA.
Det siger vores kunder
Vil du ha' hjælp og et godt tilbud?
Indtast dit nummer her, så ringer vi dig op hurtigst muligt.
Det er nemt at blive kunde hos Call me
Du kan være helt tryg ved at skifte dit nummer til Call me – vi klarer nemlig det hele for dig. Når du køber et mobilabonnement hos os, sørger vi for, at dit abonnement bliver opsagt hos din nuværende udbyder, og du får ovenikøbet oprettelsen for 0,-. Du vælger helt selv, om dit nummer skal overdrages til os hurtigst muligt, eller til en dato du selv vælger. Læs mere om nummerportering her.
Hvis dit behov for data skulle ændre sig, kan du altid nemt og hurtigt skifte til et af vores øvrige abonnementer via selvbetjeningen.
Vær sammen om utrolig god underholdning
Lige nu kan alle kunder hos Call me streame Max for 0,- de første 2 måneder. Med Max kan du streame ikoniske serier, populære film, danske programmer og reality samt neglebidende True Crime.
Hvad glæder I jer mest til at se: House of the Dragon, The Penguin, eller at følge alle de største sportsstjerner? Med Max får I det hele – og kan I ikke blive enige om, hvad I skal se, så stream på to enheder på samme tid. Som Call me-kunde kan I få Max standard til 0,- i to måneder. Herefter 109 kr./md. (normalpris 119 kr./md.).
Få Viaplay til 0,- de første 3 mdr.
Er du til forrygende underholdning, nervepirrende spænding eller rapkæftet reality? Så bliver du vild med Viaplay! Og lige nu kan alle kunder hos Call me prøve Viaplay Film & Serier for 0,- de første 3 måneder.
Så kan du invitere vennerne til serie-maraton eller samle familien og nyde jeres yndlingsfilm sammen. Efter de tre måneder kan du enten vælge at afmelde dig igen eller streame videre til kun 129 kr. om måneden (normalpris 149,-/md.).
Få mere mellem ørerne
Som kunde i Call me får du ubegrænset adgang til Podimo Podcast for 0 kr. Her kan du lytte til en masse spændende, underholdende og oplysende podcasts. Og uanset om det er krimi eller kærlighed, der får dig til at slå ørene ud, og lytte ekstra godt efter, så er der helt sikkert en podcast til dig.
Forbind med Podimo allerede i dag og få ubegrænset adgang til alle podcast hos Podimo Podcast for 0 kr. – t.o.m. 31.01.2025. Herefter 39 kr./md. Ved køb efter 31.01.2025 vil prisen være 59 kr./md.
Brug mobilen i udlandet
Du kan bruge hele din tale- og datamængde i både Danmark, Norge, Sverige, Finland og Baltikum. Derudover kan du bruge din inkluderede EU-data i både EU, Schweiz, Færøerne og Storbritannien – og du vil altid få besked via sms, hvis din data er ved at være brugt op, så du undgår ubehagelige ekstraregninger.
Du kan også bruge din taletid til at ringe til både danske og lokale numre, uanset i hvilket af ovenstående lande du befinder dig i. Naturligvis uden merpris.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan flytter jeg mit nummer til Call me?
Du flytter dit nummer til Call me, i forbindelse med dit køb af et abonnement og eventuelt mobil. Undervejs i dit køb kan du nemlig vælge, om du vil flytte dit nummer. Her skal du bare indtaste dit nuværende mobilnummer og SIM-kort nummer. SIM-kort nummeret står på dit SIM-kort og består typisk af 11-20 cifre.
Læs mere om nummerportering her
Når du har indtastet alle oplysningerne, så skal du vælge imellem to typer af nummerflytninger:
- En udløbsflytning = Dit nummer flyttes og opsiges den dag, hvor din binding hos dit eksisterende selskab udløber.
- En ønskeflytning = Du vælger selv en dato, hvor vi skal flytte dit nummer.
Hvis du har glemt at bestille nummerflytning, kan du stadig nå det.
-
Vælg nedenfor om du er privat- eller erhvervskunde og udfyld formularen.
-
Følg pilen og udfyld de obligatoriske felter, samt eventuelle valgfri felter.
-
Når vi har modtaget den udfyldte fuldmagt, beder vi dit tidligere teleselskab lukke dit abonnement hos dem og flytte mobilnummeret over til os.
-
Du modtager en sms på dit "midlertidige" mobil-nummer med dato og tidspunkt for overflytningen.
Skal jeg selv opsige mit abonnement, når jeg flytter mit nummer?
Nej, du må ikke selv opsige dit abonnement, når du skal flytte dit nummer over til os. Vi kan nemlig ikke flytte dit nummer, hvis det er under opsigelse eller lukket ned.
Hvis dit abonnement er opsagt eller er under opsigelse, skal du kontakte din nuværende udbyder, som enten skal annullere opsigelsen eller genåbne dit abonnement.
Hvornår bliver mit nummer flyttet?
Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer som en ønskeflytning eller en udløbsflytning. Du kan altid tjekke, hvordan det går med din nummerflytning, hvis du åbner linket i den sms, som du har modtaget fra os.
Husk, at uanset om du vælger den ene eller anden type nummerflytning, så får du altid en sms fra os, når vi kender den præcise dato.
Hvorfor er min nummerflytning afvist?
Det kan der være flere årsager til. Hvis din nummerflytning er afvist, så får du dog en sms fra os med et link, hvor du kan gå ind og udfylde de oplysninger vi mangler, for at kunne genstarte din nummerflytning.
Når din nuværende udbyder har godkendt nummerflytningen til os, modtager du en sms med hvornår du skal tage dit nye Call me simkort i brug.
Vis flere
Hvordan fortryder jeg min nummerflytning?
Det afhænger af, hvor dit nummer skal flyttes til:
- Mit nummer flytter til Call me
Hvis du fortryder din nummerflytning til os, så skal du kontakte kundeservice. Husk at skrive det mobilnummer, som du skal stoppe nummerflytningen på.
- Mit nummer flytter fra Call me
Hvis du fortryder din nummerflytning til et andet selskab, så skal du kontakte selskabet og bede dem om at stoppe nummerflytningen.
Kan jeg ændre datoen på min nummerflytning?
Du kan sagtens ændre datoen på din nummerflytning, du skal bare klikke på det link vi har sendt til dig i en SMS, da din nummerflytning blev startet.
Herefter vil du modtage en SMS, når den nye dato er blevet godkendt af dit gamle teleselskab. Bemærk at dette kan tage nogle dage.
Jeg kender ikke mit gamle simkort-nummer. Hvad gør jeg?
Vi kan desværre ikke flytte dit mobilnummer uden at kende simkort-nummeret fra dit nuværende teleselskab. Du skal derfor tage kontakt til teleselskabet for at få nummeret oplyst.
Simkortnummer
Nummeret er på 11, 19 eller 20 cifre, og du finder det:
-
På bagsiden af simkortet fra dit nuværende teleselskab
-
På din selvbetjeningsside hos dit nuværende teleselskab
-
Eller ved at ringe til nuværende teleselskabs kundeservice.
Guide til at finde dit simkortnummer
iPhone
- Indstillinger
- Generelt
- Om
- ICCID (dette er dit simkortnummer)
Android
- Klik: Play Butik
- Søg: ICC
- Hent appen: ICC ID
- Åben appen ICC ID og her står dit simkortnummer
Mit simkort-nummer ikke er langt nok. Hvorfor?
Hvis dit simkort-nummer ikke består af 11, 19 eller 20 cifre, så skyldes det, at dit teleselskab ikke oplyser det fulde simkort-nummer. I så fald skal du bare kontakte teleselskabet for at få det oplyst.
Simkortnummer
Nummeret er på 11, 19 eller 20 cifre, og du finder det:
-
På din selvbetjeningsside hos dit nuværende teleselskab
-
Eller ved at ringe til nuværende teleselskabs kundeservice.
Guide til at finde dit simkortnummer på din smartphone.
iPhone
- Indstillinger
- Generelt
- Om
- ICCID (dette er dit simkortnummer)
Android
- Klik: Play Butik
- Søg: ICC
- Hent appen: ICC ID
- Åben appen ICC ID og her står dit simkortnummer
Hvad er forskellen på udløbsflytning og ønskeflytning?
Ønskeflytning
Hvis du vælger en ønskeflytning, så bestemmer du selv den dato, hvor vi skal flytte dit nummer. Vi kan dog tidligst flytte det den førstkommende hverdag.
Når du vælger en ønskeflytning, så skal du desuden være opmærksom på, at vi flytter dit nummer, selvom du evt. er i binding eller midt i en opsigelsesperiode hos dit nuværende selskab. Det betyder, at du kan få en slutopkrævning for indfrielsen af perioden fra selskabet samtidig med, at din opkrævning fra os er startet.
Udløbsflytning
Vælger du i stedet en udløbsflytning, så flytter vi først dit nummer den dag, hvor din binding eller opsigelsesperiode slutter hos dit nuværende selskab.
Uanset om du vælger ønske- eller udløbsflytning, vil du modtage en sms fra os med hvornår du skal benytte dit Call me simkort.
Hvis du er i tvivl om du er i binding eller har en opsigelsesperiode, kan du kontakte dit nuværende teleselskab, som kan oplyse dig om dine nuværende vilkår. De vil også kunne oplyse, hvornår du kan forvente at modtage sidste opkrævning fra dem.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har MitID?
Der er desværre ikke nogen mulighed for at bestille et abonnement, købe en mobiltelefon eller oprette sig som bruger på selvbetjeningen hos os, hvis ikke du har et MitID.
Telebranchen har lavet en aftale, for at øge sikkerheden omkring nethandel. Med MitID kan vi garantere, at det kun er dig, der kan handle i dit navn. MitID giver dig således den størst mulige sikkerhed og tryghed, når du handler hos Call me.
Hvad er udeladt nummer?
Hvis du har udeladt nummer, bliver dit nummer ikke oplyst på diverse nummeroplysninger som fx krak, eniro og de gule sider. Dit nummer bliver dog stadig vist for modtageren, når du foretager et opkald.
For at få udeladt nummer skal du kontakte kundeservice og huske at oplyse det mobilnummer, du ønsker udeladt nummer på.
Skal jeg have et midlertidigt nummer, hvis jeg flytter til jer?
Nej, vi har ikke som udgangspunkt midlertidige numre i forbindelse med flytning af dit mobilnummer til os.
Hvis der skulle være problemer med at flytte dit nummer, vil du blive kontaktet af os.
Har I fastnettelefoni?
Vi kan desværre ikke tilbyde fastnettelefoni. Vi har kun mobiltelefoni hos Call me.
Hvilket netværk bruger I?
Vi bruger Danmarks største mobil-netværk, TT-netværket, som er Telias og Telenors fællesejede infrastrukturselskab. Læs mere om TT-netværket
Billige mobilabonnementer – få et enkelt og overskueligt abonnement
Et mobilabonnement skal være enkelt. Det mener vi i hvert fald. Derfor har vi gjort vores abonnementer netop det – enkle. Det er nemt for dig at oprette (og opsige) og bruge. Du kan købe et mobilabonnement med mobil, hvor du får det bedste fra begge verdener. Find din mobiltelefon her.
Når vi siger, det er nemt, mener vi det. Du får nemlig altid gratis oprettelse og ingen binding, når du vælger et mobilabonnement fra Call me.
Du kan frit bruge dit mobilabonnement i Norden og hele Baltikum. Du kan også tage dit billige mobilabonnement med dig rundt i EU. Du skal heller ikke være nervøs for at ringe hjem, når du er på ferie. Du kan bruge din taletid til danske og lokale numre, når du befinder dig i et andet EU-land. Så kan du altid få fat i dem, du holder af – og de kan få fat på dig.
Alle vores mobilabonnementer er nemme at overskue og lige så nemme at gennemskue. Der er ingen skjulte gebyrer eller lange bindingsperioder - kun gode, enkle og lave priser, hvor du får lige præcis det, du har brug for. De billige mobilabonnementer er altid til at forstå og til at betale. De er lige til, hvis vi selv skal sige det.
Ændrer dine behov sig, kan du nemt skifte til et andet mobilabonnement, der passer dig bedre. Det kan du gøre ved at kontakte kundeservice eller bruge Mit Call me. Hvis du har brug for et ekstra datakort, kan du bestille det sammen med dit mobilabonnement. Du kan også bestille det senere. Det er helt op til dig.
Få et billigt mobilabonnement uden binding og oprettelsesgebyr
Ærligt talt, synes vi ikke, at du skal binde dig til noget som helst – i hvert fald ikke når det gælder dit mobilabonnement. Derfor har vi, i modsætning til mange andre teleselskaber, ingen binding på mobilabonnementer. Det vil sige, at du til enhver tid kan vælge lige netop det mobilabonnement, der passer dig allerbedst. Du skal ikke vente på, at en eventuel bindingsperiode udløber – for her er ingen binding og altid gratis oprettelse.
Måske står du over for en rejse og vil have mere udlandsdata? Intet problem. Måske har du fået en kæreste i den anden ende af landet og har brug for fri tale? Heller ikke noget problem. Hvis du tit er på farten og elsker film og serier, men synes en mobilskærm er for lille, kan du smide det ekstra datakort i din tablet. Det gør det nemt at få det meste ud af dit abonnement.
Med vores billige mobilabonnementer skal du ikke bekymre dig om bindingsperioder, oprettelsesgebyrer eller priser. Du kan altid skifte abonnementet, når du har behovet. Du kan også nemt dele mobildata med andre og få endnu mere ud af dit mobilabonnement.
Du kan få stabilt mobilt bredbånd til lave priser, du kan tage med dig overalt. Kort sagt kan du få det, ligesom du gerne vil have det. Abonnementerne er enkle, og der er selvfølgelig heller ingen skjulte gebyrer eller lange bindingsperioder. Derudover er der som nævnt også gratis oprettelse.
Betal kun for det, du bruger – ligesom med taletidskort
Taletidskort er efterhånden en uddød race, men vi har faktisk et telefonabonnement, der minder en del om de klassiske taletidskort. Abonnementet hedder ”EU Basic 4G”. Med det betaler du kun for det, du bruger – præcis som med de gamle taletidskort.
Med EU Basic 4G betaler du 29 kroner om måneden i abonnement og 59 øre pr. minut, du taler – prisen afregnes pr. sekund, hvilket vil sige, at du taler for mindre end én øre i sekundet. Der er ingen skjulte gebyrer eller omkostninger.
Abonnementet er perfekt til f.eks. ældre mennesker, som gerne vil have en mobil med sig, når de skal på tur eller ferie. Så kan de altid få fat i nogen, hvis de har behov for det – og andre kan få fat på dem. Prisen er samtidig meget lavere sammenlignet med bl.a. fastnet og andre mobilabonnementer.
Mobilabonnement til børn – automatisk børnesikret
Det er ikke kun mor og far, der har smartphones. Flere og flere børn har også en mobiltelefon og dermed brug for et mobilabonnement. Vi har et særligt mobilabonnement til børn – ”Little me” – der er lavet specifikt til de små. Det særlige mobilabonnement kan bruges til et smart watch i stedet for en mobiltelefon. Fordelene er de samme, uanset hvordan I bruger det.
”Little me” er et perfekt børneabonnement, fordi det er børnesikret. Det er automatisk blokeret for indholdstakserede SMS’er, hvilket vil sige, at dit barn ikke kan komme til at sende dyre SMS-beskeder. Det betyder, at du ikke pludselig får en ekstraregning ind ad døren.
Det er heller ikke muligt at foretage opkald til 90-numre, ligesom børneabonnementet ikke kan ringe til udenlandske numre eller bruges i udlandet. ”Little me” er det perfekte mobilabonnement til små størrelser, der giver fuldstændig ro i maven i forhold til, at prisen ikke løber løbsk. I vil også altid kunne få fat på hinanden.
"Little me" mobilabonnementet er naturligvis også med gratis oprettelse og ingen binding. Det er lige så nemt og enkelt som alle vores andre mobilabonnementer.
Vi har billige mobilabonnementer til ethvert behov
Vi har et bredt udvalg af billige mobilabonnementer, der egner sig til forskellige behov. Fælles for dem alle er dog, at de ikke har nogen bindingsperiode. De koster heller ikke noget for dig at oprette. Der er altså ingen skjulte omkostninger, når du vælger et mobilabonnement fra Call me. Desuden får du fri sms og fri mms med vores abonnementer. I nogle af vores mobilabonnementer er der også inkluderet fri tale.
Abonnementerne har forskellige datamængder, taletid og EU-data, der passer til forskellige behov. De fleste af vores mobilabonnementer har en vis mængde data. Derudover har de fleste mobilabonnementer en dedikeret mængde data til brug i EU. Det gør det muligt at tage mobilen med dig på ferier og rejser, uden at du skal være bekymret for en stor ekstraregning.
Hvis dine behov skulle ændre sig, kan du nemt og hurtigt skifte mobilabonnement til et, der passer dig bedre. Det kan du nemt gøre på Mit Call me, men du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe til kundeservice, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig – også hvis du har spørgsmål til vores abonnementer.
Hvilket mobilabonnement skal jeg vælge?
Dit valg af mobilabonnement afhænger ene og alene at dit behov og dit forbrug. Det koster altid 0 kr. i oprettelse at vælge et mobilabonnement fra Call me. Men hvad er så det bedste mobilabonnement til dig?
Du skal se på, hvad du gerne vil have ud af dit mobilabonnement. Vi du gerne sende sms og mms i lange baner, skal du vælge et abonnement med fri sms og mms. Der er du så heldig, at der er fri sms og mms i alle vores mobilabonnementer. Du får også 10 GB fri data i EU i de fleste af vores mobilabonnementer.
Den største forskel på vores abonnementer er prisen, mængden af data og mængden af tale. Du skal derfor vurdere, hvor meget du taler og surfer på din mobil. Og hvis dit behov pludselig ændrer sig, kan du selvfølgelig blot skifte dit mobilabonnement. Der er som sagt ingen binding og altid gratis oprettelse af mobilabonnementer hos Call me.
Hos Call me kan du altså finde et mobilabonnement, der passer lige til dit behov og dit forbrug. Hold øje med vores side her for gode tilbud. Husk, at hos os er det altid gratis at vælge et nyt mobilabonnement.