• Danmarks største netværk
  • Få Podimo Podcast til 0 kr. – t.o.m. 31.01.25
  • Fri tale og sms i hele Norden
  • Danmarks største netværk
  • Få Podimo Podcast til 0 kr. – t.o.m. 31.01.25
  • Fri tale og sms i hele Norden

Mobil­abonnement

Inklusiv ubegrænset adgang til Podimo Podcast for 0 kr. - t.o.m. 31/1-2025

{{ selected.name }}
{{ selected.PreviousInternationalDataDetails }}
{{ selected.previousPriceValue }}

Det er nemt at blive kunde hos Call me

Du kan være helt tryg ved at skifte dit nummer til Call me – vi klarer nemlig det hele for dig. Når du køber et mobilabonnement hos os, sørger vi for, at dit abonnement bliver opsagt hos din nuværende udbyder, og du får ovenikøbet oprettelsen for 0,-. Du vælger helt selv, om dit nummer skal overdrages til os hurtigst muligt, eller til en dato du selv vælger. Læs mere om nummerportering her.

Hvis dit behov for data skulle ændre sig, kan du altid nemt og hurtigt skifte til et af vores øvrige abonnementer via selvbetjeningen.

Vær sammen om utrolig god underholdning

Lige nu kan alle kunder hos Call me streame Max for 0,- de første 2 måneder. Med Max kan du streame ikoniske serier, populære film, danske programmer og reality samt neglebidende True Crime. 

Hvad glæder I jer mest til at se: House of the Dragon, The Penguin, eller at følge alle de største sportsstjerner? Med Max får I det hele – og kan I ikke blive enige om, hvad I skal se, så stream på to enheder på samme tid. Som Call me-kunde kan I få Max standard til 0,- i to måneder. Herefter 109 kr./md. (normalpris 119 kr./md.).

Få Viaplay til 0,- de første 3 mdr.

Er du til forrygende underholdning, nervepirrende spænding eller rapkæftet reality? Så bliver du vild med Viaplay! Og lige nu kan alle kunder hos Call me prøve Viaplay Film & Serier for 0,- de første 3 måneder.

Så kan du invitere vennerne til serie-maraton eller samle familien og nyde jeres yndlingsfilm sammen. Efter de tre måneder kan du enten vælge at afmelde dig igen eller streame videre til kun 129 kr. om måneden (normalpris 149,-/md.).

Få mere mellem ørerne

Som kunde i Call me får du ubegrænset adgang til Podimo Podcast for 0 kr. Her kan du lytte til en masse spændende, underholdende og oplysende podcasts. Og uanset om det er krimi eller kærlighed, der får dig til at slå ørene ud, og lytte ekstra godt efter, så er der helt sikkert en podcast til dig.

Forbind med Podimo allerede i dag og få ubegrænset adgang til alle podcast – t.o.m. 31.01.2025. Vi gi'r.

Brug mobilen i udlandet

Du kan bruge hele din tale- og datamængde i både Danmark, Norge, Sverige, Finland og Baltikum. Derudover kan du bruge din inkluderede EU-data i både EU, Schweiz, Færøerne og Storbritannien – og du vil altid få besked via sms, hvis din data er ved at være brugt op, så du undgår ubehagelige ekstraregninger.

Du kan også bruge din taletid til at ringe til både danske og lokale numre, uanset i hvilket af ovenstående lande du befinder dig i. Naturligvis uden merpris.

Bliv ringet op

Vil du ha' hjælp og et godt tilbud?

Indtast dit nummer her, så ringer vi dig op hurtigst muligt.



Det siger vores kunder

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nummer til Call me?

Du flytter dit nummer til Call me, i forbindelse med dit køb af et abonnement og eventuelt mobil. Undervejs i dit køb kan du nemlig vælge, om du vil flytte dit nummer. Her skal du bare indtaste dit nuværende mobilnummer og SIM-kort nummer. SIM-kort nummeret står på dit SIM-kort og består typisk af 11-20 cifre.

Læs mere om nummerportering her

Når du har indtastet alle oplysningerne, så skal du vælge imellem to typer af nummerflytninger:

- En udløbsflytning = Dit nummer flyttes og opsiges den dag, hvor din binding hos dit eksisterende selskab udløber.

- En ønskeflytning = Du vælger selv en dato, hvor vi skal flytte dit nummer.

Hvis du har glemt at bestille nummerflytning, kan du stadig nå det.

  1. Vælg nedenfor om du er privat- eller erhvervskunde og udfyld formularen.

  2. Følg pilen og udfyld de obligatoriske felter, samt eventuelle valgfri felter.

  3. Når vi har modtaget den udfyldte fuldmagt, beder vi dit tidligere teleselskab lukke dit abonnement hos dem og flytte mobilnummeret over til os.

  4. Du modtager en sms på dit "midlertidige" mobil-nummer med dato og tidspunkt for overflytningen.

Skal jeg selv opsige mit abonnement, når jeg flytter mit nummer?

Nej, du må ikke selv opsige dit abonnement, når du skal flytte dit nummer over til os. Vi kan nemlig ikke flytte dit nummer, hvis det er under opsigelse eller lukket ned.

Hvis dit abonnement er opsagt eller er under opsigelse, skal du kontakte din nuværende udbyder, som enten skal annullere opsigelsen eller genåbne dit abonnement.

Hvornår bliver mit nummer flyttet?

Det afhænger af, om du har valgt at flytte dit nummer som en ønskeflytning eller en udløbsflytning. Du kan altid tjekke, hvordan det går med din nummerflytning, hvis du åbner linket i den sms, som du har modtaget fra os.

Husk, at uanset om du vælger den ene eller anden type nummerflytning, så får du altid en sms fra os, når vi kender den præcise dato.

Hvorfor er min nummerflytning afvist?

Det kan der være flere årsager til. Hvis din nummerflytning er afvist, så får du dog en sms fra os med et link, hvor du  kan gå ind og udfylde de oplysninger vi mangler, for at kunne genstarte din nummerflytning.

Når din nuværende udbyder har godkendt nummerflytningen til os, modtager du en sms med hvornår du skal tage dit nye Call me simkort i brug.

Vis flere
Hvordan fortryder jeg min nummerflytning?

Det afhænger af, hvor dit nummer skal flyttes til:

  • Mit nummer flytter til Call me
    Hvis du fortryder din nummerflytning til os, så skal du kontakte kundeservice. Husk at skrive det mobilnummer, som du skal stoppe nummerflytningen på.

     
  • Mit nummer flytter fra Call me
    Hvis du fortryder din nummerflytning til et andet selskab, så skal du kontakte selskabet og bede dem om at stoppe nummerflytningen.
     
Kan jeg ændre datoen på min nummerflytning?

Du kan sagtens ændre datoen på din nummerflytning, du skal bare klikke på det link vi har sendt til dig i en SMS, da din nummerflytning blev startet.
Herefter vil du modtage en SMS, når den nye dato er blevet godkendt af dit gamle teleselskab. Bemærk at dette kan tage nogle dage.

Jeg kender ikke mit gamle simkort-nummer. Hvad gør jeg?

Vi kan desværre ikke flytte dit mobilnummer uden at kende simkort-nummeret fra dit nuværende teleselskab. Du skal derfor tage kontakt til teleselskabet for at få nummeret oplyst.

Simkortnummer

Nummeret er på 11, 19 eller 20 cifre, og du finder det:

  • På bagsiden af simkortet fra dit nuværende teleselskab

  • På din selvbetjeningsside hos dit nuværende teleselskab

  • Eller ved at ringe til nuværende teleselskabs kundeservice.
     

Guide til at finde dit simkortnummer

iPhone
- Indstillinger
- Generelt
- Om
- ICCID (dette er dit simkortnummer)

Android
- Klik: Play Butik
- Søg: ICC
- Hent appen: ICC ID
- Åben appen ICC ID og her står dit simkortnummer

Mit simkort-nummer ikke er langt nok. Hvorfor?

Hvis dit simkort-nummer ikke består af 11, 19 eller 20 cifre, så skyldes det, at dit teleselskab ikke oplyser det fulde simkort-nummer. I så fald skal du bare kontakte teleselskabet for at få det oplyst.

Simkortnummer

Nummeret er på 11, 19 eller 20 cifre, og du finder det:

  • På din selvbetjeningsside hos dit nuværende teleselskab

  • Eller ved at ringe til nuværende teleselskabs kundeservice.

Guide til at finde dit simkortnummer på din smartphone.

iPhone
- Indstillinger
- Generelt
- Om
- ICCID (dette er dit simkortnummer)

Android
- Klik: Play Butik
- Søg: ICC
- Hent appen: ICC ID
- Åben appen ICC ID og her står dit simkortnummer

Hvad er forskellen på udløbsflytning og ønskeflytning?

Ønskeflytning

Hvis du vælger en ønskeflytning, så bestemmer du selv den dato, hvor vi skal flytte dit nummer.  Vi kan dog tidligst flytte det den førstkommende hverdag.

Når du vælger en ønskeflytning, så skal du desuden være opmærksom på, at vi flytter dit nummer, selvom du evt. er i binding eller midt i en opsigelsesperiode hos dit nuværende selskab. Det betyder, at du kan få en slutopkrævning for indfrielsen af perioden fra selskabet samtidig med, at din opkrævning fra os er startet.

Udløbsflytning

Vælger du i stedet en udløbsflytning, så flytter vi først dit nummer den dag, hvor din binding eller opsigelsesperiode slutter hos dit nuværende selskab.

Uanset om du vælger ønske- eller udløbsflytning, vil du modtage en sms fra os med hvornår du skal benytte dit Call me simkort.

Hvis du er i tvivl om du er i binding eller har en opsigelsesperiode, kan du kontakte dit nuværende teleselskab, som kan oplyse dig om dine nuværende vilkår. De vil også kunne oplyse, hvornår du kan forvente at modtage sidste opkrævning fra dem.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har MitID?

Der er desværre ikke nogen mulighed for at bestille et abonnement, købe en mobiltelefon eller oprette sig som bruger på selvbetjeningen hos os, hvis ikke du har et MitID.

Telebranchen har lavet en aftale, for at øge sikkerheden omkring nethandel. Med MitID kan vi garantere, at det kun er dig, der kan handle i dit navn. MitID giver dig således den størst mulige sikkerhed og tryghed, når du handler hos Call me.

Hvad er udeladt nummer?

Hvis du har udeladt nummer, bliver dit nummer ikke oplyst på diverse nummeroplysninger som fx krak, eniro og de gule sider. Dit nummer bliver dog stadig vist for modtageren, når du foretager et opkald.

For at få udeladt nummer skal du kontakte kundeservice og huske at oplyse det mobilnummer, du ønsker udeladt nummer på.

Skal jeg have et midlertidigt nummer, hvis jeg flytter til jer?

Nej, vi har ikke som udgangspunkt midlertidige numre i forbindelse med flytning af dit mobilnummer til os.

Hvis der skulle være problemer med at flytte dit nummer, vil du blive kontaktet af os.

Har I fastnettelefoni?

Vi kan desværre ikke tilbyde fastnettelefoni. Vi har kun mobiltelefoni hos Call me.

Hvilket netværk bruger I?

Vi bruger Danmarks største mobil-netværk, TT-netværket, som er Telias og Telenors fællesejede infrastrukturselskab. Læs mere om TT-netværket