Tal Ordentligt
Call me blev etableret som mobilselskab på det danske marked i 2009, og de første år skilte vi os ikke synderligt ud fra vores konkurrenter. Men i 2012 traf vi en beslutning.
Jo, det var os med ’tal ordentligt’
Call me blev etableret som mobilselskab på det danske marked i 2009, og de første år skilte vi os ikke synderligt ud fra vores konkurrenter. Men i 2012 traf vi en beslutning.
Vi ville ikke længere bare sælge mobiler og abonnementer. Vi ville tage ansvar for anvendelsen af vores produkter og bruge vores kommercielle taletid på denne fortælling. ’Tal ordentligt – det koster ikke noget’ blev både en payoff, der skilte sig markant ud i reklameblokken – og et mantra vi stadig er kendt for.
Vi taler stadig ordentligt
Selvom vi ikke længere siger ’tal ordentligt’, er vores kerneværdier stadig de samme. I dag signalerer vi bare ansvar og ordentlighed på en anden måde. Det er nemt at blive kunde hos os – og vores abonnementer er billige og uden binding, for vi vil ikke holde på nogen, der ikke ønsker at være kunde hos os.
Vil du med down memory lane?
Kom med tilbage til 2012, hvor vores første ’tal ordentligt’-film tonede frem på skærmene – og se også et par af de senere film. Kig med her.