Har du fortrudt dit køb?
Vi værner om den gode forbindelse i denne tid, og derfor har vi udvidet vores fortrydelsesret. Alle ordrer foretaget i november t.o.m. 26. december 2024 kan returneres helt frem til den 31. januar 2025. Så har du god tid og behøver ikke stresse, hvis du vil sende dit køb retur.
Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?
Din fortrydelsesret gælder fra den dag, hvor du modtager din vare.
Vi forventer, at du tager dit nye abonnement i brug inden udløb af fortrydelsesretten. Det betyder, at du kun betaler for abonnementet i den periode, som du har brugt det, hvis du fortryder.
Hvis du fortryder, skal du blot give os besked ved at kontakte os. Du finder vores kontakt oplysninger HER.
Jeg mangler en pakkelabel?
Mangler du en pakkelabel, skal du returnere din telefon ved at sende pakken til:
Postnord TPL
Bergvägen 1
341 32 Ljungby
Husk at gemme pakkenummeret.
Min telefon er i stykker - hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en defekt telefon, skal du ikke returnere den. Skynd dig i stedet at udfylde vores formular ved at klikke HER – så finder vi en hurtig løsning, og kontakter dig.
Skal jeg sende mit simkort retur?
Hvis du kun har oprettet et abonnement, og ikke har købt en telefon, behøver du ikke at returnere noget. Du kan blot bestille annullering under ”dine ordre” i Selvbetjeningen. Når det er gjort, kan du klippe dit simkort over og smide det ud.
Får jeg en bekræftelse på, at mit køb er annulleret?
Ja, selvfølgelig! Lige så snart annulleringen er sket, får du en e-mail.
Du vil som regel kunne forvente at få en bekræftelse indenfor 10 dage, men ofte sker det hurtigere.
Hvis det skulle ske, at dit køb ikke kan annulleres, kontakter vi dig selvfølgelig.
Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget varen/ydelsen i brug?
Når du har købt en vare via fjernsalg, har du lov til at prøve den og fortryde.
Hvis du har brugt din abonnement, skal du betale for forbruget, men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du fortryder indenfor fristen.
Hvis du f.eks. har købt en ekstra datapakke, men har fortrudt, skal du kun betale for den periode, du har brugt pakken.
Hvornår får jeg mine penge tilbage?
Fra du har sendt din telefon retur med en returlabel, går der 10-14 dage før du har pengene for oprettelse og fragt på din konto igen. Vi bestræber os på at det sker så hurtigt som overhovedet muligt.
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min fortrydelsesret
Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@callme.dk eller ringe på 4366 9090 hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her på siden. Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på hvor din pakke er henne.