Alka Mobil bliver en del af Call me
Call me byder velkommen til Alka mobils kunder
Velkommen til Call me. Vi glæder os til at skabe den gode forbindelse sammen med dig, og vi vil gøre, hvad vi kan for, at du kommer godt i gang hos os.
Lige nu er vi i gang med at flytte dit abonnement fra Alka Mobil til Call me. Du modtager en mail fra os, når dit abonnement er flyttet.
Velkommen til Call me
I Call me har vi mobilabonnementer og lynhurtigt 5G-internet til stærke priser. Du får samme gode netværk, som du har i dag – det ændrer vi ikke på. Samtidig tilbyder Call me altid gode tilbud på telefoner og en masse fordele.
Du kan desuden få services til særpris og rabat på alt fra oplevelser til streaming – også, hvis du allerede er forbundet til nogle af streamingtjenesterne i forvejen. Læs mere her
Mit Call me er dit Call me
Mit Call me er navnet på din nye selvbetjening. Når dit abonnement er flyttet kan du tilgå selvbetjeningen og se alt om dit nye abonnement. På Mit Call me kan også ændre abonnement, tjekke dine regninger, se dit forbrug og læse mere om de mange muligheder hos Call me. Du logger bare ind med MitID, os så er du på.
Hvis du har brug for hjælp, eller spørgsmål til dit abonnement, er du også velkommen til at ringe til os. Vi er klar ved telefonen mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 9-15.
Ring til kundeservice på 43 66 90 17.
Hvorfor skal jeg først betale til januar?
Du skal betale din første Call me regning den 1. januar 2025, da Call me er bagudbetalt modsat Alka Mobil, som er forudbetalt. Og du har derfor allerede betalt for dit abonnement i november ved Alka mobil.
Hvorfor skal jeg tilmelde ny betalingsmetode hos Call me?
Når dit abonnement flyttes til os, følger alt, undtagen din betaling, med. Derfor skal du oprette ny betalingsmetode hos os. På Mit Call me kan du tilmelde kortbetaling eller Betalingsservice.
Du modtager en mail med mere information om betaling.
Vil du ha' hjælp og et godt tilbud?
Indtast dit nummer her, så ringer vi dig op hurtigst muligt.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad sker der med mit abonnement?
I løbet af andet halvår af 2024 vil kunder hos Alka Mobil overgå til Call me, hvor de beholder telefonnumre, abonnementspriser og vilkår - ligesom de fortsat vil benytte Telias stærke, landsdækkende mobilnetværk.
Bliver netværket/mobilforbindelsen ændret?
Netværket forbliver det samme. Det bliver der ikke ændret i – hverken nu eller senere.
Hvornår sker det?
Flytningen af dit abonnement til Call me vil ske senere på året – lige nu forventer vi, at det sker i 2. halvår 2024.
Skal jeg have nyt simkort?
Indtil videre skal du ikke skifte simkort, og vi forventer heller ikke, at det kommer til at ske i forbindelse med flytningen, men vi kan ikke love det. Du får besked, hvis det bliver aktuelt.
Vis flere
Hvad sker der mit nummer?
Du beholder dit telefonnummer, som du har i dag.
Hvad med mine betalinger?
Dine betalinger fortsætter, som de plejer. På et tidspunkt skriver vi til dig i e-Boks, når det er tid til at oprette ny betalingsaftale med Call me.
Er du fritaget for elektronisk kommunikation via det offentlige, skriver vi til dig pr. post.
Får jeg adgang til Call me's tilbud og produkter?
Når du overgår til Call me, vil du få adgang til Call me's fulde produktsortiment som mobilabonnementer, smartphones, mobiltilbehør, 5G-internet og udvalgte streamingtjenester.