Call me er blevet en del af Norlys
Du er stadig forbundet til Call me
Call me, som ejes af Telia Danmark, er blevet en del af Danmarks største energi- og telekoncern, Norlys. Det betyder, at Call me har fået nyt juridisk navn og CVR-nummer. Det ændrer ikke noget lige nu – vi fortsætter den gode forbindelse til vores kunder.
Call me har fået nyt CVR-nummer
Ændringen betyder, at vi skifter juridisk navn til Call me, Telia Mobil Danmark A/S og samtidig har fået nyt CVR-nummer.
Hvornår?
Det hele trådte i kraft d. 2/4-2024. Herefter fremgår vores nye CVR-nummer af din regning.
Vores nye juridiske navn og CVR-nummer
Fra d. 2/4-2024 er vores nye juridiske navn Call me, Telia Mobil Danmark A/S, og har CVR-nummer: 36462272.
Du kan føle dig tryg som kunde
Vi holder dig opdateret
Fremtiden, som del af Norlys, er endnu ikke kortlagt. Men lige nu fortsætter dit kundeforhold, som det plejer. Og du kan være tryg ved, at vi holder dig løbende informeret, når vi ved mere.
Vi har brug for dit samtykke
Betaler du via Betalingsservice, skal vi bruge dit samtykke til, at vi opretter en ny Betalingsserviceaftale til dig, så dine regninger fortsat betales automatisk.
Du kan læse mere her.
Du beholder dine fordele
Som kunde i Call me har du mange fordele. Du har fx ubegrænset adgang til Podimo Podcast i hele 2024 for 0 kr. og samlerabatter – alt sammen på et netværk i verdensklasse. Og det laver vi ikke om på.
Hvem er Norlys?
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.500 medarbejdere og over 100 år på bagen. Norlys tilbyder internet, tv & streaming, el, ladeløsninger, naturgas og varmepumper, og har fokus på at levere fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Koncernen arbejder desuden målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund - og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.
Hvad betyder opkøbet for Call me?
Norlys har købt Telias danske forretning, herunder også Call me. Call me er nemlig en del af Telia Danmark. Vi holder fast i, at den bedste forbindelse er den, vi har med hinanden, og nu glæder vi os til at lære vores nye forbindelser at kende.
Få nyheder og tilbud fra os
Skal vi holde dig opdateret med løbende relevant information om dit
abonnement samt gode tilbud?
Ofte stillede spørgsmål
Jeg kan se, at I er blevet købt af Norlys – hvem er Norlys, og hvad betyder det for mig?
Call me, som ejes af Telia Danmark, er blevet en del af Danmarks største energi- og telekoncern, Norlys. Du kan læse mere om dem her.
Det betyder, at Call me har fået nyt juridisk navn og CVR-nummer. Det ændrer ikke noget lige nu – vi fortsætter den gode forbindelse til vores kunder. Og du kan være tryg ved, at vi holder dig løbende informeret, når vi ved mere.
Betaler du via Betalingsservice, skal vi dog bruge dit samtykke til, at vi opretter en ny Betalingsserviceaftale til dig, så dine regninger fortsat betales automatisk. Du har modtaget et brev i e-Boks fra os, hvor du nemt og sikkert kan godkende en ny Betalingsserviceaftale. Du kan læse mere her.
Hvordan kan jeg holde mig opdateret?
Vi har samlet alle oplysninger her på siden, som vi opdaterer løbende.
Ændrer det noget for mine aftaler hos Call me?
Vi er stadig dit teleselskab. Dit kundeforhold forsætter, som det plejer.
Kan I tilbyde fiber, el eller andre produkter som Norlys sælger i dag?
Vi håber på at kunne tilbyde dig endnu flere kundefordele og produkter sammen med Norlys i fremtiden. Det glæder vi os til at kunne fortælle dig mere om.
Vis flere
Vil I forsat benytte det samme mobilnetværk?
Ja
Beholder I roamingaftalen i Norden+Baltikum, så vi fortsat kan ringe gratis og bruge data i bl.a. Norge og Sverige?
Ja
Hvorfor skifter I selskabsnavn og CVR-nummer?
Efter Norlys-købet er vi ikke længere en del af den svenske Telia Company-koncern. Derfor bliver vi til et nyt dansk selskab med nyt CVR-nummer og selskabsnavn.
Kan jeg stadigvæk kontakte Call me's kundeservice?
Ja, det forsætter som det plejer.
Hvorfor er Call me (Telia) og Norlys et godt match?
Norlys’ køb af Telia Danmark betyder, at Norlys i den kommende fremtid kan tilbyde et endnu bredere sortiment af produkter og ydelser inden for mobil, internet, tv og energi til vores kunder.
Hvordan skal jeg give samtykke til overdragelse af betalingsaftale?
Betaler du via Betalingsservice, skal du give samtykke til, at vi opretter en ny Betalingsserviceaftale til dig. Vi har sendt et brev i e-Boks, hvor du sikkert og nemt kan godkende en ny Betalingsserviceaftale med et enkelt klik. Har du endnu ikke modtaget brevet, så er det på vej. Du kan også logge ind på Mit Telia og godkende der.
Når du har godkendt, er du sikret, at dine regninger fremover betales automatisk via Betalingsservice fra samme kontonummer, som du bruger i dag. Opretter du ikke en ny aftale, vil din betalingsmetode fremover være girokort, hvilket koster dig et gebyr på 59 kr. pr. regning.
Hvad sker der, hvis jeg ikke godkender ny Betalingsserviceaftale?
Opretter du ikke en ny aftale, vil din betalingsmetode fremover være girokort, hvilket koster dig et gebyr på 59 kr. pr. regning.